Data Hub

Onze Data Hub is het kloppende hart van ons bedrijf

Relevante, consumer friendly campagnes draaien? Dat lukt alleen als je de consument door en door kent. Alleen als je écht van data houdt, haal je het maximale uit elke campagne.
Bekijk vacatures

Waarom data?

Data, we kunnen er geen genoeg van krijgen. Data is noodzakelijk om campagnes te optimaliseren en onze klanten verder te brengen. Die magische data harken we binnen uit alle uithoeken van het wereld wijde web. Denk aan databronnen als (mobile) gedragsdata, maar ook aan digitale televisie of zelfs billboards. De grootste uitdaging is allang niet meer om voldoende data binnen te krijgen. Wat je ermee doet, dát telt.

Wie zijn wij?

De Data Hub bestaat uit vier teams die nauw samenwerken: Conversion Rate Optimisation, Data Technology, Data Science en Data Insights. Onze Conversiespecialisten zijn de psychologen van de Data Hub. Ze duiken het brein van de consument in, testen hun data driven hypotheses en optimaliseren conversies.

Onze Data Technologists bewaken de kwaliteit van onze data. Ze onderzoeken hoe we data nog slimmer kunnen verzamelen en koppelen. Daarmee vormen ze de schakel tussen marketing, data en development.

De meesterbreinen van Data Science zorgen voor diepgaande statistische inzichten en toepassingen in het marketinglandschap. Ze adviseren datateams bij klanten. Niet alleen om ze te helpen met hun marketingcampagnes, maar ook om te zorgen dat ze op andere fronten het maximale uit hun data halen.

Oké, maar hoe ga je alle data inzichtelijk maken? Het Data Insights team is verantwoordelijk voor het koppelen van data uit verschillende bronnen en zowel onze medewerkers, als klanten te voorzien van waardevolle inzichten en deze op eenvoudige en begrijpbare wijze te visualiseren.

VRAGEN, TWIJFELS OF GEWOON EVEN KLETSEN?

Onze HR-helden Nancy, Mandy en Melissa staan voor je klaar!+31 (0)40 24 96 102