De Data Craft bestaat uit vier teams die nauw samenwerken: Conversion Rate Optimisation, Data Technology, Data Science en Data Insights. Onze Conversiespecialisten zijn de psychologen van de Data Craft. Ze duiken het brein van de consument in, testen hun data driven hypotheses en optimaliseren conversies.
Onze Data Technologists bewaken de kwaliteit van onze data. Ze onderzoeken hoe we data nog slimmer kunnen verzamelen en koppelen. Daarmee vormen ze de schakel tussen marketing, data en development.
De meesterbreinen van Data Science zorgen voor diepgaande statistische inzichten en toepassingen in het marketinglandschap. Ze adviseren datateams bij klanten. Niet alleen om ze te helpen met hun marketingcampagnes, maar ook om te zorgen dat ze op andere fronten het maximale uit hun data halen.
Oké, maar hoe ga je alle data inzichtelijk maken? Het Data Insights team is verantwoordelijk voor het koppelen van data uit verschillende bronnen en zowel onze medewerkers, als klanten te voorzien van waardevolle inzichten en deze op eenvoudige en begrijpbare wijze te visualiseren.